Met vragen belt u:
0413 724991
Contact via Whatsapp
Of via Whatsapp op:
06 23400936

Informatie over bestellen
Bestellen op e-Messen.nl is erg gemakkelijk. Wij hebben voor een structuur gekozen die problemen uit de weg moet gaan en voor iedereen zo helder mogelijk moet zijn. Hieronder vindt u een uitgebreide uitleg van de stappen die u moet doorlopen om bij ons een bestelling te plaatsen.

Winkelwagen
Bij alle producten die u bij ons kunt kopen staat de knop "Plaats in winkelwagen". Door op deze knop te klikken plaatst u het product in de winkelwagen. Wanneer u dit gedaan heeft gaat u automatisch naar de winkelwagen en ziet u daar een overzicht van de producten die op dit moment in de winkelwagen zitten. Op deze pagina kunt u eventueel ook het aantal wijzigen. Dit doet u door het gewenste aantal in te vullen onder het kopje aantal en hierna op "Winkelwagen bijwerken" te klikken.

In de winkelwagen vindt u geen bezorgkosten. Dit komt omdat alle producten op e-Messen.nl gratis bezorgd worden.


Als u verder wenst te winkelen kunt u rechts op de knop ‘Ga verder met winkelen’ klikken. U gaat dan weer naar de producten en rechts in beeld zal altijd de winkelwagen zichtbaar blijven met de producten die u hierin heeft geplaatst. Als u dit wilt wijzigen of als u af wilt gaan rekenen kunt u op ‘Mijn winkelwagen’ of 'Afrekenen' klikken. Wanneer u af wenst te gaan rekenen klik dan op ‘Ga door met afrekenen’.


Mocht u een kortings bon hebben dan kunt u deze hier invullen en hem activeren door de code in te vullen en op 'Kortingsbon gebruiken' te klikken. Uw korting zal dan direct in de winkelwagen getoond worden.

Terug naar boven



Informatie over betalen

Om het winkelen bij ons zo aangenaam mogelijk te maken bieden wij verschillende betaalmethodes aan. U kunt zelf bepalen welke betaalwijze u het meest aanspreekt.

Al onze betalingen betalingen lopen via MultiSafepay.


MultiSafepay is een Payment Service Provider die sinds de oprichting in 2000 is uitgegroeid tot een onafhankelijke en gerenommeerde intermediair tussen Internetwinkels, consumenten en banken. Meer informatie vindt u op www.multipay.net. MultiSafepay is een klantgericht bedrijf dat op basis van vernieuwing, technologische ontwikkeling en aandacht voor de markt, streeft naar het zijn van een betrouwbare 'eerste keus partner' voor al onze klanten.


iDEAL
Dit is de makkelijkste, goedkoopste en snelste manier van betalen. Als u toegang tot internet bankieren heeft bij ABN AMRO, ASN Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers kunt u hier op eenvoudige wijze gebruik van maken. Wanneer u met iDEAL betaalt doet u dit in de bekende interface van internet bankieren. De betaling verloopt via de websites van de banken zelf dus de veiligheid is altijd gewaarborgd.


Overboeking
Als u ervoor kiest om vooruit te betalen dient u het openstaande bedrag, wat in uw bevestigingsmail vermeld staat, zelf over te maken naar de bankrekening van MultiSafepay. Dit kan bijvoorbeeld met internet bankeren of met een telefonische overboeking. Zorg ervoor dat wanneer u het bedrag overmaakt uw betalingskenmerk vermeld staat. Zodra MultiSafePay uw betaling binnen heeft sturen wij dezelfde dag uw bestelling nog naar u op. Houdt wel rekening met één tot drie werkdagen overboektijd.


Creditcard
U kunt bij ons met de creditcard maatschappijen Mastercard en VISA afrekenen.


PIN/ Contant
Het is ook mogelijk om uw bestelling contant af te rekenen in onze winkel, dit kan met PIN of contant. Voor meer informatie kijk op de pagina over onze showroom.



Terug naar boven



Informatie over verzenden en bezorgen

Al onze bestelling worden binnen Nederland gratis verzonden!

Het is voor ons helaas niet mogelijk aan te geven op welk tijdstip pakketten uitleverd worden. De levertijd hangt af van het moment dat de bezorger over het algemeen altijd in uw wijk bezorgt.


Vervoersmaatschappij

Wij verzenden (bijna) alle orders met DHL Parcel. 

Zodra een zending is aangemaakt krijgt u per email een zendingnummer. Met dit nummer kunt u op https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/ontvangen/track-trace kijken wat de status van uw zending is. 


Bezorgkosten
Wij berekenen geen bezorgkosten binnen Nederland.



Terug naar boven



Informatie ruilen en retourneren

Wij zijn pas tevreden wanneer onze klanten tevreden zijn. We zien dan ook graag dat u voor de volle honderd procent tevreden bent met uw aangekochte producten. Mocht u het artikel willen ruilen of retourneren dan dient u het pakket binnen 14 werkdagen naar ons terug te sturen.

Wij verzoeken u zorgvuldig om te gaan met zowel het product als de verpakking en de verpakking slechts te openen en het product slechts gebruiken voor zover dit nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van producten na te gaan.

Uitgangspunt hierbij is dat deze inspectie niet verder mag gaan dan dat u normaal gesproken in onze fysieke winkel zou kunnen.
Voordat u uw goederen retour wilt sturen dient u telefonisch of per email contact met ons op te nemen. Wij zullen u dan een retour-formulier toesturen met de instructies hoe u uw order (of een gedeelte hiervan) kunt retourneren.
De kosten voor de retourzending komen voor rekening van de klant. Het is ook mogelijk om goederen in onze winkel in Heeswijk-Dinther te komen retourneren. We keren geen contant geld of tegoedbonnen uit, maar maken het verschuldigde bedrag over op uw bankrekening. Dit neemt over het algemeen 4 tot 5 werkdagen in beslag.
Let op! Als u een artikel buiten de gestelde voorwaarden of zonder aangegeven reden terugstuurt dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen en kunnen wij besluiten om toekomstige bestellingen niet meer in behandeling te nemen. Neemt u in geval van twijfel alstublieft contact op met onze klantenservice.


Zakelijke klanten


Voor zakelijke klanten gelden andere regels omtrent het retourneren van producten, houdt hier rekening mee voordat u uw bestelling plaatst. Als u hier meer informatie over wenst te ontvangen kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen.


Sinds 13 juni 2014 geldt het nieuwe herroepingsrecht. De nieuwe regels staan in onze algemene voorwaarden beschreven maar hieronder zullen wij deze nogmaals plaatsen:

Herroepingsrecht/retour

1 Dit artikel is slechts van toepassing indien Klant een natuurlijk persoon is die niet handelt in de uitoefening van zijn beroep of bedrijf. Zakelijke Klanten komt derhalve geen herroepingsrecht toe. Klant heeft het recht de op afstand gesloten Overeenkomst met Varpo Online B.V. binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van het product, zonder opgave van redenen, kosteloos te ontbinden. De termijn gaat in op de dag nadat de Klant, of een vooraf door hem aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:

als Klant in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop Klant, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen;
als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop Klant, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen;
bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode: de dag waarop Klant, of een door hem aangewezen derde, het eerste product heeft ontvangen.
2 Slechts de rechtstreekse kosten voor de retourzending komen voor rekening van Klant. Klant dient derhalve zelf de retourkosten te dragen. Indien deze kosten hoger zijn dan het reguliere posttarief, geeft Varpo Online B.V. een raming van deze kosten.

Eventuele door Klant betaalde kosten voor verzending en betaling van het product naar Klant zullen bij retour van de gehele bestelling aan Klant worden terugbetaald.

3 Binnen de in lid 1 bedoelde herroepingstermijn zal Klant zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Klant zal de verpakking slechts openen en het product slechts gebruiken voor zover dit nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van producten na te gaan. Uitgangspunt hierbij is dat deze inspectie niet verder mag gaan dan dat Klant in een fysieke winkel zou kunnen.

4 Klant is alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan met het product die verder gaat dan toegestaan in het vorige lid.

5 Klant kan de Overeenkomst ontbinden conform lid 1 van de in dit Artikel gestelde termijn door het modelformulier voor herroeping (digitaal) te zenden aan Varpo Online B.V., of op andere ondubbelzinnige wijze aan Varpo Online B.V. kenbaar te maken dat hij van de aankoop af ziet. Varpo Online B.V. bevestigt in geval van een digitale melding de ontvangst van die melding. Na ontbinding heeft Klant nog 14 dagen om het product terug te zenden. Het is ook mogelijk om binnen de in lid 1 van dit Artikel gestelde bedenktermijn het product direct terug te zenden, mits het modelformulier voor herroeping of andere ondubbelzinnige verklaring voor herroeping is bijgesloten.

Producten kunnen geretourneerd worden aan:

Varpo Online B.V.
Retselweg 6
5473 HC Heeswijk-Dinther

6 Reeds door Klant (vooruit) betaalde bedragen zullen zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de Overeenkomst worden terugbetaald aan Klant op dezelfde wijze als dat Klant de bestelling heeft betaald. Als Klant heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft Varpo Online B.V. de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen

Tenzij Varpo Online B.V. aanbiedt het product zelf af te halen, mag Varpo Online B.V. wachten met terugbetalen tot Varpo Online B.V. het product heeft ontvangen of tot Klant aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.

7 Op de Website wordt duidelijk, tijdig voor het sluiten van de Overeenkomst informatie over het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht en een eventuele gewenste procedure vermeld.

8 Het herroepingsrecht geldt niet voor:

-Producten die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
-Producten die snel kunnen bederven of verouderen;
-Losse kranten en tijdschriften;
-Audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan Klant de verzegeling heeft verbroken;
-Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
-De levering van digitale inhoud anders dan op een materiële drager als de uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de Klant en hij heeft heeft verklaard dat hij hiermee zijn herroepingsrecht verliest.

 


Terug naar boven



Bestellen vanuit het buitenland

Voor leveringen in het buitenland gelden andere voorwaarden. Als u producten bijvoorbeeld in België geleverd wilt hebben neem dan even telefonisch contact met ons op via +31  0413 724991. Wij zullen dan met u bespreken wat de eventuele extra bezorgkosten zullen zijn.

Zakelijke buitenlandse (EU) klanten dienen van te voren bij ons een account aan te vragen met geldig BTW-nummer als zij tegen het 0% BTW-tarief willen bestellen.



Terug naar boven